Ni har dragit fakturabeloppet två gånger, varför?
Börja med att kontrollera om du har autogiro på ditt kontrakt. Du ser på fakturan/avin i fråga om det står att beloppet dras via autogiro eller ej. Har du inte autogiro innebär det att vi inte heller kan dra pengar från ditt konto. Dvs då behöver du kontrollera själv hur du gjorde betalningen och om du råkat betala dubbelt.
Framförallt kan det då handla om att du har Kivras betaltjänst kopplat till dina fakturor. I så fall behöver du kontakta Kivra för att undersöka varför betalningen gick iväg två gånger via Kivra.
Är det så att du har autogiro kopplat till ditt kontrakt och det har dragits två gånger kan du kontakta oss på kundservice för vidare undersökning.
Framförallt kan det då handla om att du har Kivras betaltjänst kopplat till dina fakturor. I så fall behöver du kontakta Kivra för att undersöka varför betalningen gick iväg två gånger via Kivra.
Är det så att du har autogiro kopplat till ditt kontrakt och det har dragits två gånger kan du kontakta oss på kundservice för vidare undersökning.
Följ inlägget
0
följare
Borttagen kommentar